dilluns, 6 d’abril del 2020

Proposta 1 i 2 - Diari

Aquesta setmana et proposem dues activitats pel teu diari:
Proposta 1: fes una presentació en el teu diari (qui ets, com ets, que 

t'agrada fer ...), per fer-ho et donem unes idees.
A continuació pots visualitzar un PDF com a guia d'ajuda per poder respondre els passos per fer la teva presentació.

https://drive.google.com/file/d/18ahdSb-e_g2f-hfh3-ZzGojm9L0Xe5wA/view?usp=sharing

Planificació: EM PRESENTO

Qui sóc? Com em dic, quants anys tinc, on visc i amb qui...

  
Com sóc físicament? Quina alçada i constitució tinc. Com és: la cara, el cabell, les orelles,  els ulls, el nas, la boca, les dents...

  
Com és el meu caràcter, la meva manera de ser? Valent, alegre, forçut...

  
Què m’agrada fer? Jugar, dibuixar, llegir, cuinar, fer esport...
  

Altres aspectes que vull explicar. Com em sento, amb que m’emociono...

  

I per revisar el teu text, us deixem una base d'orientació.

BASE D’ORIENTACIÓ
Serveix per revisar l’escrit que has fet

ASPECTES A REVISAR

NO
PRESENTACIÓ


He posat majúscules al títol, al començament, després de punt...


He deixat marges a dalt, a baix, a la dreta i a l’esquerra.


La lletra es entenedora


He escrit recte


ORGANITZACIÓ DEL TEXT


Hi he posat el títol


He pensat el que volia escriure i he fet servir el full de planificació


La informació està ordenada


ORTOGRAFIA


He tornat a llegir el text i he corregit el que calia



Et deixo unes imatges de la meva presentació.

Envia'ns una fotografia de la teva presentació.

Proposta 2: fes un acudit.

1. Escriu-lo al teu diari, pots fer més d'un.

2. Fes un vídeo o un àudio explicant l'acudit o envia'ns una imatge al correu de l'escola.

Aquests són els meus acudits:



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada