diumenge, 5 d’abril del 2020

Diari de confinament

Avui us vull dir una frase que m’ha dit una mestra que admiro molt,  aquesta frase no és seva sinó que és del Plini el Vell, un escriptor, científic, naturalista i militar, que va viure a l'Antiga Roma.






                               "Cap dia sense una línia".




I significa que mentre estiguem a casa cada dia hem d’escriure almenys una frase. Per fer-ho us proposo fer un diari de confinament, així millorarem l’escriptura, perquè jo també el faré.

A mesura que vagin passant els dies em podeu enviar imatges de la vostra llibreta, al correu de l'escola, i quan tornem farem una exposició.

Per fer-ho necessitareu uns fulls o podeu utilitzar la llibreta de català.

Amb aquesta activitat millorarem l'escriptura. 

Podeu escriure el que vulgueu: contes, frases, endevinalles, acudits... 

Jo cada setmana us proposaré unes activitats. Primer us explicaré com es fa amb imatges i/o exemples, a continuació tindreu un full de planificació per ajudar-vos a centrar millor les idees que us vagin sorgint i finalment  una base d'orientació per poder revisar el vostre escrit.
Avui heu de fer la portada!


Aquesta és la meva portada, us agrada?



Fins demà!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada